ok, vin poszedł do Ciebie, ogólnie to zastanawiam się nad zmianą na sprężyny eibach pro kit oraz amortyzatory koni, ale nie jestem pewien czy da to zmianę na lepsze bo z tego co słyszałem to te w rs są porządne. Jedyne co wiem że sprężyny eibach pro kit obniżą mi o kilka milimetrów a tak to nic, więc może ktoś by mi doradził
[O1] problem z cewką, którą wybrać
Zwiń
X
-
[O1] problem z cewką, którą wybrać
Muszę wymienić w swoim aucie cewkę zapłonową i problem polega na tym, że wyjścia nie ma a fundusze słabe tzn. nowa Boscha czy inna markowa to koszt ok 250zł a widziałem też na allegro nowe zamienniki "SVZ Germany" i Maxgear, ale nie wiem czy warto to brać czy po prostu z braku funduszy wziąć używaną oryginalną? jakie jest wasze zdanie?
-
-
Re: [O1] problem z cewką, którą wybrać
Zamieszczone przez sowix1Muszę wymienić w swoim aucie cewkę zapłonową i problem polega na tym, że wyjścia nie ma a fundusze słabe tzn. nowa Boscha czy inna markowa to koszt ok 250zł a widziałem też na allegro nowe zamienniki "SVZ Germany" i Maxgear, ale nie wiem czy warto to brać czy po prostu z braku funduszy wziąć używaną oryginalną? jakie jest wasze zdanie?
do mojego cewka kosztowala oryginal 180 plnjest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
i dodam ze auto potrafilo sie rozpedzic do 180-200km/h w normalnym tempie jak na swoja moc a ostatnimi czasy zauwazylem ze do 160km/h sie dzwiga jakby wazylo 5t. Dzieki za portwierdzenie moich obaw.
Wiec moze ktos cos wie na temat cewki uzywanej, SPRAWNEJ do octavii 1,8 20V 125KM??? Chetnie dam jej etat w mojej skodzie
Komentarz
-
Komentarz